søndag 27. mars 2011

Blogg-award

Blogg-award

Var så heldig at jeg fikk en blogg-award fra summer82s lille verden



Reglene er som følger:
Link til den du fikk awarden fra svar på ti spørsmål og send videre til 10 bloggere:)


1. Hvorfor startet du å blogge?
Fordi jeg vil vise frem det jeg lager

2. Hvilken bloggere følger du?
dei hobbybloggene for det meste, men også noen som skriver om hverdagen sin


3. Favoritt makeup-merke?
Vel, jeg er ikke den som sminker meg mest, men jeg bruker merket som en får kjøpt på apoteket


4. Favoritt klesmerke?
Bare det passer så er alt ok


5. Ditt "må ha" makeup-produkt?


6. Favorittfarge?


7. Parfyme?
Hugo


8. Favorittfilm(er)?
fast and the furiouse er en slager, Dirty Dancing, Varg Veum filmene...

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Island!


10. Spørsmål til meg selv:
Hvorfor tok jeg ikke utdannelse da jeg hadde muligheten?

Så skal da dette til 10 andre som da er

2 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for award, du må jo si fra når du gjør sånt =)

Ett lite tips, ta vekk den "fete" skrifta. Bloggen din er litt tung å lese nå, bokstavene "henger" for mye fast i hverandre.

Fortsatt god helg =)

Ann Kari sa...

hehe... Jeg la den ikke ut før i går en gang så har ikke rukket så langt, takk for tipset ang skriften, synes selv den er vanskelig, men har ikke helt skjønt hvordan jeg gjør noe med den :)